Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2007 01:50 - Спасител на моята душа (песен)
Автор: doka Категория: Изкуство   
Прочетен: 4005 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2008 21:13


1.Надявам се на Господа -
нощ и ден!
Всеки миг и всеки час -
Той Е със мен!
Не ме е страх!Не се боя
от нищо аз!
Исус Е моя Канара!

Пр.Аз вярвам във Тебе
със цяло сърце,
о,Исус!
И знам,че ме носиш
на Твойте ръце,
о,Исус!

2.Спасена е моята душа -
чрез Христа!
Имам мир в сърцето си -
мир с Отца!
О,колко чудна е радостта,
в този час,
и превъзхожда всичко в света!

Пр.Ще пея Исусе
на Тебе хвала,
винаги!
За Твоята милост,
любов,топлина,
в живота ми !

1999г.

 1Посланиe към Солунците 5:9,10 - "Защото Бог ни е определил не за гняв но да получим спасение чрез нашия Господ Исус Христос,Който умря за нас тъй щото,било че сме живи,или че сме починали,да живеем заедно с Него".

image


Тагове:   Моята,   душа,   спасител,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deninosht - !
18.07.2007 09:20
нощ и ден!
Всеки миг и всеки час -
Той Е със мен!
..................................

DA!:)
цитирай
2. doka - Амин,deninosht ! :)
18.07.2007 15:07
И нощем и денем,и всеки миг и час,Той бди над всички нас!!! Лек ден ти желая!!! :)))
цитирай
3. slavei - Твърдата Канара - Исус!
18.07.2007 17:34
Ние сме положили надеждата и упованието си на твърда канара, а не на подводни пясъци!
Намерили сме прибежище, на тихо и безопасно място, в яката кула, която стои сред този свят, като оазис в пустиня и е отворила врати за всеки, които я открие!
Радвам се, че сме открили тази яка Крепост!
Весела и щастлива вечер, Дока!:)))
цитирай
4. doka - Благодаря за коментара Славей! :)*
19.07.2007 13:30
Много ми хареса!!! И много се радвам,че сме единомислени, и че стъпили на най - здравия фундамент в света,градим върху него живота си! Лек и успешен ден от мен!!! :)*
цитирай
5. realna - Дали наистина има нещо като бог, или ...
19.07.2007 22:31
Дали наистина има нещо като бог, или е по скоро едно добро оправдание, за нещо което не можем да направим сами ,или да се справим ,Не е ли той именно на когото, когато ни е тъжно, когато ни боли се оповаваме ., Този който по чудо ще ни помогне .,Само защото ние сме слаби и сме го издигнали в култ нещо което не познаваме ,а на колко от вас е помогнал .,Да песента е хубава но бог не е ли добър не позволява на хората да страдат е аз му се молих с сълзи на очи дни и нощи го виках но чули ме някой.Защо позволи на баба ми толкова страдания на една добра жена ,душа човек Зазо и позволи да се мъчи толкова докато един ден съвсем не можа да стане от леглото ,докато един ден не можеше сама да се храни ,докато един ден не можеше вече да преглъша нито да пие вода З ащо позволи това защо я остави да си замине в болка защо и позволи да ме помоли да сложа край на всичко .,и аз бях там и я гледах само очите и говореха и после край .Ако гоб е догър защо позволи и не чу молитвите ми, аз не исках нещо невъзможно ,аз исках просто да не страда толкова дълго а да я пребере при себе си по рано за да не се мъчи толкова .Защо е толкова жесток ако го има въобще .,Преди може и да съм вярвала в нещо и в някой но сега не мога .........
цитирай
6. doka - Привет realna!:)
23.07.2007 00:46
Вярата на човека в Бога,е въпрос на личен избор!От Словото на Бога - Библията,разбираме - как Той Е създал света!Той Е помагал винаги на хората,и продължава да го прави и днес,защото много,много ни обича,че даде Своя Единороден Син,за да не погине нито един,който вярва в Него,но да има вечен живот...(Йоан 3 :16)!Също така,можем да Го познаем,защото разкрива Себе Си в Своето Слово!(разбира се,ако Го търсим с цяло сърце,ако вярваме ,че Го има).Да,Бог Е много добър и не Е никак жесток!За миг си представи само,какво Е преживял Исус на кръста...заслужил ли го е...Той,...Който грях не Е извършил...?!А го е направил заради нас - грешните човеци,като проправи пътя,за да ни помири с Бога - Отца...Исус остави Славата Си в небето и прие образ на слуга - стана подобен на нас,за да ни спаси - за да ни осигури вечен живот с Него...Направил Го е от ЛЮБОВ !!! Покори се на Отца,доброволно се предаде на смърт(кръстна-ужасна)...Който е видял Мене,видял е Отца - Аз и Отец - едно сме...(четем в Словото)!Мила realna,ти би ли пожертвала детето си,за някой човек,макар и близък?Мисля,че не би го направила,та дори да е твой близък.Знаеш ли,Бог Е чул молитвите ти,видял Е сълзите ти,чул Е виковете ти към Него - бъди сигурна.Но знаем също,че Той дава шанса на всеки човек на земята - 2 или 3 пъти в живота му(така пише),да се обърне иизвика към Създателя си.Да,може да допусне дори и болести,страдания,ако се налажи,за да обърне вниманието му към Себе Си - от Любов,за да не се изгуби душата му,защото идва един момент,в който всеки ще си иде от този свят - и тук - на земята трябва да вземе решение - къде иска да прекара вечността!Аз мисля,че теб те Е употребил в тези последни мигове от живота на баба ти - вярвам ти,че е била душа човек,и си мисля още,че си и била голяма помощ,утеха и опора,тогава.Само Бог Е знаел,колко тя е могла да издържи - нито повее,нито по-малко!И ти си била там - до нея,това за мен е голяма привилегия.Знаеш ли,аз бих била много щастлива,ако моите 2 дъщери бъдат така до мен в предсмъртните ми часове - да държат ръката ми и да се молят,за да премина при Господа - сигурна съм - ще ги чуе(в уречения час)!Така,че приеми,че си направила едно много добро дело за душта на твоята баба - надявам се да е в рая сега - и да се наслаждава на Господното присъствие!Също така,това е бил и повод да се доближиш и ти по-близо до Бога,не мислиш ли?Бог се докосва и до твоя живот,Той обича и теб(не по-малко от мен и от всеки един човек)!Бог иска да вярваш в Него - да бъде твой Приятел - за да разбереш,че помага на всеки,който Го призовава,защото Исус Христос Е жив и днес,и спасява онези,които идват пр Него с ВЯРА - а тя(вярата) е даване твърда увереност в ония неща,за които се надяваме,убеждения за неща,които не се виждат - Евреи 11:1 .Хубаво е,че си вярвала преди,насърчавам те - опитай пак,не се съмнявай,Бог те чака - винаги ,защото те обича!!!Има някои неща,които не можем да ги разберем напълно,но...трябва да се доверим - един ден ще ни се разкрие...Това е,което мога да споделя с теб!Желая ти мирът Господен,да бъде винаги с теб,и дано достигнеш един ден до "познаването на истината" ! Бог да те благослови! :)
цитирай
7. zari - Псалм 129:5- ПОЗДРАВИ с него!
25.07.2007 07:38
" Надявам се на Господа,
надява се душата ми;
на Неговото слово се уповавам".
цитирай
8. doka - Благодаря ти Зари за поздрава! :)
25.07.2007 20:35
Много хубав стих!!!
"Душата ми тихо уповава само на Бога,От
Когото е избавлението ми " - Псалом 62:1 .
Лека и хубава вечер!Поздрав! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doka
Категория: Други
Прочетен: 2851778
Постинги: 276
Коментари: 1610
Гласове: 10466
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031