Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 09:47 - Исус,имам нужда от Теб... (песен)
Автор: doka Категория: Изкуство   
Прочетен: 7550 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 07.06.2008 16:53


1.Имам нужда Исусе от Тебе сега,
имам нужда от Твойта любов!
Аз Те моля,да стоплиш Ти мойта душа,
аз Те моля,о,чуй моя зов!
О,Исус,погледни сега мойто сърце,
погледни и виж - колко боли!
Докосни го със Твоите нежни ръце
и с небесен балсам помажи!

Пр.Аз искам да съм с Теб във този час,
да бъда във присъствието Ти!
Към Тебе викам - чуй Ти моя глас -
ела Исус,ела ме утеши!
При Теб намирам истински покой
В обятията Ти аз се скривам,
Царю мой!
С по-силна вяра и надежда,
сърце ми укрепи!
И с нови сили свише,
напред ме Ти води!

2.И когато преминавам
през нови тежки дни!
И когато болка реже
със нож сърцето ми!
Аз зная - по - силна тогава
ще бъда отсега!
Приближавайки се по-близо
до Господа Христа!

* * * * * * * * * *

Аз искам с Теб да бъда всякога,
да гледам Твоето лице!
Да чувствам Твоето присъствие,
вдишвайки от ароматите!
Обичам Те Исус -
повече от всичко в този свят!
Обичам Те  -
аз никога няма да се върна назад!

2007г.

image


Тагове:   нужда,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Наистина се нуждаем от Исус!
12.11.2007 10:18
В този свят на бури и борби, Той е яката Крепост, където уморени, угнетени да се подслоним и смирено да преклоним глава утешени! Защото светът ни носи болка и скръб, а душата ни се нуждае точно от обратното - от Мир и топлина!
А Мирът откриваме само при Исус: " Аз не ви давам, както светът ви дава! В света имате скръб! Но дерзайте, Аз победих света! "
Чудесна песен! Мойте най-искрени поздравления за нея!
Прегръдка за теб, Дока!:))**
цитирай
2. doka - Благодаря ти мила.....
12.11.2007 15:45
... за хубавия и насърчаващ коментар! :)
И наистина е точно така,както го казваш.....
Исус ... - яката Кула..., нашето Прибежище...!!!
И този чуден Мир...,който са мо Той може да ни го даде...,и най-хубавото е...,че светът не може да ни го отнеме...!!!
Прегръщам те и аз,Славейче...! :)*
цитирай
3. avgustinov - hi lelke
12.11.2007 19:00
mnogo me kefi stih4eto:))) Bog da te balgoslovi skapa lelke obi4kam te mnogoooooooooo
цитирай
4. doka - Хей,Роскааа.....,grazia...,molto... !!! :)))***
12.11.2007 20:09
И аз си те обичкаааммм..... мнооооогооо !!! :)))*
цитирай
5. zari - Ние всички се нуждаем от Неговата любов!
13.11.2007 10:18
Прекрасно е, че Ви има в сайта-публикуваното е голямо насърчение за мен!
цитирай
6. miraculousreligion - И никога да не забравяме за неговата майка Св. Богородица!
13.11.2007 10:25
Пресвета Богородица в българската иконография

Христо Димитров Димов

На 3 януари 1963 г., откривайки изложбата на българската икона в Париж, Андре Малро възкликва: “И българите имат своята Мона Лиза!” Защо тогава ние, българите, да нямаме пълното основание да се гордеем и затова, че наред с много други неща сме внесли в културната съкровищница на планетата и нашата икона - красива и величествена, предвечна и всесъществуваща?

Но нашата Пресвета Богородица не е затворена само в музеите и художествените галерии, а е разпространена в хиляди екземпляри в най-достъпни за нас места, в нашите храмове и домове, и най-вече в нашите вярващи души и сърца. И най-радостното е това, че нейният образ, както става и с иконите въобще, все повече и съвсем закономерно се завръща в нашия ежедневен живот, излизайки от инвентарното забвение от близкото ни минало.

Особено величествено е представена вечната тема за майчинството в Св. Богородица Млекопитателница.

Нека Исус и Св. Богородица да са винаги с теб!
цитирай
7. doka - Благодаря Ви Зари....
13.11.2007 17:10
...., за топлите думи... ! :)
Бог да Ви благослови! Поздрав!
цитирай
8. doka - Мила Илка.....! :)))
13.11.2007 17:39
Благодаря ти за хубавия коментар...!!! :)
Разбира се,че не трябва да забравяме за Дева
Мрия...... Богородица...!!!
Тя наистина е голям пример за нас - жените християнки !!! Нека бъдем като нея в нашето ежедневие,следвайки Господа Исуса Христа...
Бъди благословена! :)))
цитирай
9. anastasiia - ...
14.11.2007 08:49
...Да, вярата дава много сила...
Толкова красиво си описала отношението си, чувствата си, мислите си към Бога...
...Прославяш го, вдъхновено, с любов...
Да, трябва да сме близо до бог...Винаги...Да сме в него, вътре... И той да ни изпълва целите...
Много мила, красива песен...:)
цитирай
10. doka - Здравей Ася...! :)
14.11.2007 10:20
Много се радвам,че си тук...! :))) Благодаря ти
за хубавите и топли думи...! Наистина си права...,нека бъдем отворени за Бога,за да
маже Той да извърши Своята воля в нашия живот...! Желая ти прекрасен ден..., и нека
Бог да бди над теб... - винаги...! :)))
цитирай
11. анонимен - Браво!
15.11.2007 21:15
За бавна песен текста пасва идеално!
Поздрав!
цитирай
12. zvezdichka - Обичта е тази, с
15.11.2007 22:18
която Той ни е дарил и която познаваме, когато сме близо до Него, когато отиваме с открито сърце и в която ни е уловил. И живота, който познаваме, живот на вяра, в който откриваме своето истинско Аз - Божественото естество, което е запечано в нас.
цитирай
13. doka - Благодаря ти Ани...! :)
16.11.2007 09:49
Позна....., получи се точно... бавна песен...! :)
Личи си,че си професионалистка в своята си област...!!! :))) Желая ти прекрасен ден...! :)))
цитирай
14. doka - Звездичка...! :)
16.11.2007 09:59
Много хубав коментар си ми оставила...
изчерпателен... и верен...! Наистина е точно
както го казваш.. и аз мисля така...!
Благодаря ти,мила...! Бъди щастлива! :))
цитирай
15. mery67 - Привет и благодаря за хубавите с...
24.11.2007 16:31
Привет и благодаря за хубавите стихове.
Когато имаме нужда , винаги знаем че Исус е този който ни дава най добрия пример.Кой друг освен него ни е показал такава вярност и отдаденост към Бог?Кой друг отразява по такъв съвършен начин качествата на нашия Създател?
Поздрав!
цитирай
16. mery67 - 19 А моят Бог ще снабди всяка ваша ...
24.11.2007 16:32
" А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христа Исуса."-Филипяни4:19
цитирай
17. doka - Хей,Мери...cara mia...! :)
25.11.2007 21:37
Много се радвам да те видя...! :)))
Благодаря ти за хубавите коментари,които
си ми оставила...!!! Много са точни... и верни...!
Наистина...Бог Е този,който винаги се грижи за нас...във всяка една ситуация ...,и независимо...през какво преминаваме ...Той държи в контрол всичко...! Слава да бъде на Святото Му Име ... !!! :))) KISS :)*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doka
Категория: Други
Прочетен: 2860750
Постинги: 276
Коментари: 1610
Гласове: 10466
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930