Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2008 12:34 - Моятя Библия
Автор: doka Категория: Изкуство   
Прочетен: 9191 Коментари: 18 Гласове:
0



Когато Библията своя аз отварям
и с радост започвам Словото да изучавам,
от Книгата Свята сам Бог ми говори,
разкривайки пред мен небесните простори!

Когата с трепет се взирам между редовете
и разбирам,как живял Си Ти...
За болките...обидите...които Си приемал...
за да спасиш нашите грешни души...!

И тогава в душата ми,Господи мой,
нежна музика сякаш започва да звучи...
И тих глас ми нашепва - " Туй Е Спасът твой,
сърцето си за Него сега отключи..."!!!

Амин!

1996г.

image

image


Тагове:   библия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Красиво е...
12.01.2008 12:42
Красиво е...
цитирай
2. doka - Благодаря,Петьо...! :)
12.01.2008 12:47
Хубав ден...! :)))
цитирай
3. slavei - Божието Слово - нашата пътеводна светлина!:))**
12.01.2008 16:19
Това е най-прекрасната...най-Истинната, най-Светлата, най-силната и променяща човека Книга...
Тя е безценна...там Господ ни разкрива Себе си...
Тя осветява пътя ни, огрява сърцата ни, очиства и освобождава душите ни от бремето на греха!
В тази Книга на Любовта има отговор на всеки наш въпрос!
Много мъдрост, чистота и Истина съдържа Библията!
Много хубав стих, Дани!
Поздравления за темата!:))**
цитирай
4. doka - Пепи....! :)*
12.01.2008 23:22
Благодаря ти,за страхотни коментар,мила!:))
Точно така е .....както го казваш...!!!
Божието Слово е живо,деятелно...и т. н. .....
и наистина.....животопроменящо...!!!
Благословена вечер и спокойна нощ
ти желая...! :)))**
цитирай
5. zari - Да приемаме и живеем всеки стих от Словото с
13.01.2008 12:26
упование, вяра и любов!
цитирай
6. анонимен - ot Svetla i Lusi
13.01.2008 13:02
de de lelko vseki pat ni izumiava6 s talanta si..bravo straxotno e
цитирай
7. doka - Благодаря за коментара,Зари! :)
13.01.2008 16:24
...И на него казвам - Амин! Поздрав! :)
цитирай
8. doka - Скъпи мои..... :)))**
13.01.2008 16:26
.... Обичкам ви..... !!! :)))))** ;) ;)
цитирай
9. kliment - ако позволите
14.01.2008 15:14
едно стихотворение от Архимандрит Серафим Алексиев

СЪС ВАС СЪМ АЗ!

Със вас съм Аз през всички дни, о верни,
до свършека на тоя грешен свят!
Със вас съм и във скърбите безмерни
и в радостите на духа крилат.

Със вас съм в дните слънчеви, омайни!
Със вас съм и когато падне мрак
и гледам ви как в трудности безкрайни
растете вий под погледа Ми благ.

Кога отвред ви облаци покрият
във изкусително-злокобен час,
и бури грозни се над вас извият,
до вас стоя и ви подкрепям Аз.

В дни на тревога, грижи и страдания,
във дни на болести и нищета,
в молитва Ме търсете и свето сияние
ще ви огрей във вашта самота.

Ако животът е отлитнал празен
и ако гаснат сетните лъчи,
ако духът ви стене, в скърби смазан,
към Мене издигнете вий очи!

И ще Ме видите над вас надвесен
сред облаците ви като дъга!
И пътя стръмен ще ви стане лесен,
и ще отлитне вашата тъга.

От опит ще узнаете тогава,
че Аз съм с вас и ден и нощ, безспир, —
утеха ваша, радост, слава
и ваш Спасител, ваш жадуван мир!

2 октомври 1970 г.
цитирай
10. doka - Привет Климент! :)
14.01.2008 17:14
Благодаря Ви,за прекрасното стихотворение!!!
Наистина...много ми хареса...!!!
Радвам се,че наминахте...! :)
Бог да Ви благослови! :)


цитирай
11. iliada - ПРИВЕТ ДОКА !
14.01.2008 19:04
Ти си божи човек ,та затова ето какво е казал за християнската вяря Бернарден дьо Сент Пиер-"Земята би била рай ,ако християнската вяра се спазваше!"
Искаме се хората да бяха по-добри за да настъпи този рай някога! С такива хора като теб ,това би станало !много скоро!:))))))))))))
цитирай
12. doka - ПРИВЕТ ИЛИАНА !:))
15.01.2008 15:04
Много се радвам,да те срещна отново тук...!:)))))))))))))))
...И ти благодаря...за милите и топли думи...!:)
Много хубаво го е казал...Бернарден дьо Сент
Пиер...и си мисля,че... тези думи...важат със същата сила и днес - в съвременния и динамичен век,в който живеем...!!! Ако знаеш само,Илиана...колко много ми се иска и на мен...както и на теб...това да стане...... би
било наистина...Прекрасно...един свят... с добри...и щастливи хора...преливащи от
Любов помежду си...!!! Чудесно ще е,...ако всеки един човек отправи погледа си към Исус Христос-нашият Господ...то...тогава
наистина...земята би била рай...!!!
Поздрави и усмивки от мен...: )))))))))))))))))))
цитирай
13. mikii - Библия....!?!?
15.01.2008 19:37
Мъдроста не е за всеки! Но който я отрие ....след много години е за нея ! Просто трябва да докоснеш Бог!!! В сърцето и душата си!!! Да Го усетиш! ....Всичките Божии заповеди се свеждат до една! Знаете ли я?
цитирай
14. doka - Мики...! :)
16.01.2008 09:52
В Яков 1:5 пише - " Но ако някому от вас не
достига мъдрост,нека иска от Бога,Който дава на всички щедро,без да укорява,и ще му се даде" ! Още...в Притчи 9:10 -
" Страх от Господа е начало на мъдростта;
И познаването на Святия е разум" !
Относно заповедите... - " А Той му рече:
" Да възлюбиш Господа своя Бог от всичкото си сърце,от всичката си душа и
всичкия си ум" ! Това е голямата и първа
заповед. А втора, подобна на нея,е тази:
"Да възлюбиш ближния си като себе си".
На тия две заповеди висят целия закон и пророците" !- Матея 22:37 - 40 !!!
Желая Ви хубав ден...! :)
цитирай
15. deninosht - !
17.01.2008 09:56
сърцето си за Него сега отключи..."!!!

..........................................................

който може -
той ще се спаси...


поздрав!:)
цитирай
16. doka - Привет Ден... :)
17.01.2008 11:10
Благодаря ти за коментара...!
...И сега,докто го четох...си спомних една много хубава християнска песен...нека бъде поздрав за теб...кзава се - "Моя Бог Е величествен Бог",...ето част от нея... -
Моя Бог,Е велик и мощен Бог,
владее над света,със мъдрост и любов -
Той Е мощен Бог!
Бог Е милостив и щедър в любовта,
даде Своя Син - в жертва за света!
Който повярва - той ще сеспаси,
моя Бог Е величествен Бог!....
..." Защото по благодат сте спасени,
чрез вяра,и то не от самите вас,това е дар
от Бога; не чрез делаза да се не похвали
никой" - Ефесяни 2:8,9 ... !!!
Желя ти един много хубав иусмихнат ден...!
Поздрав и от мен...! :)))))))
цитирай
17. boris66 - boris66-doka
08.02.2008 23:07
Яжте хлябът и пийте виното, виното е вашата кръв ,а хлябът вашето тяло .Вие сте солта на земята .Ако солта обезсолее .Защото словото е живо,деятелно, истинно и по-остро от всеки меч.....!!!!
цитирай
18. doka - boris66....... :)
12.02.2008 22:42
Благодаря ти,за коментара...! :) Чудесни
цитати от Божието слово...! :)
Бъди благословен...! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doka
Категория: Други
Прочетен: 2860197
Постинги: 276
Коментари: 1610
Гласове: 10466
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930