Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2008 01:36 - Псалом
Автор: doka Категория: Изкуство   
Прочетен: 7079 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 18.02.2008 10:50


Аз не се боя от зло -
" Дори ако би се и земятя поклатила " !
Аз не се боя от зло -
нищо не може мен да уплаши!

Аз не се боя от зло -
защото ще премине един ден светът!
Аз не се боя от зло -
само Бог остава Същият!

2007г.


" Бог Е нам прибежище и сила.
Винаги изпитана помощ в напаст;
Затова няма да се уплашим,
ако би се и земятя поклатила... " - Псалом 46:1,2
Да! И в долината на мрачната сянка ако ходя,
Няма да се улаша от зло;
Защото Ти Си с мене... " - Псалом 23:4
" Аз Съм Същият - Аз - Първият,
Аз- Последният... " - Исаия 48:12
" Даже до старостта ви,
Аз Съм Същият... " - Исаия 46:4

* * * * * * * * * *


Имам Бога - имам всичко!
само Бог Е тъй достатъчен...
Аз от Него съм обичана -
туй е толкова прекрасно...

2007г.


* * * * * * * * * *


ОБИЧАМ ТЕ, ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ!
ЛЮБОВ ТЪЙ  СИЛНО БЛИКА В МОЯТА ДУША!
И ЧУВСТВАМ КАК ВСЕ ПОВЕЧЕ
ОТ ДЕН НА ДЕН РАСТЕ...
И ВЛИВА В МЕНЕ НОВА СИЛА,
ИЗДИГА МЕ КЪМ НЕБЕСА!

2004г.

image


image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deninosht - !!!
18.02.2008 13:58
Аз от Него съм обичана -
туй е толкова прекрасно...

..................
да!:)
цитирай
2. doka - Хей......Ден..... :)))
18.02.2008 16:12
Да...така е....прекрасно е....когато наистина осъзнаем че Бог.....толкова много ни обича...
че не пожали Сина Си за нас...и че сме....
толкова ценни за него....че дори косъм от
главата ни не пада,без Негово знание.....!!! :)
Благодаря ти,за коментара.....! :)))
Чудесен ден ти желая.....! :) Усмивки... :)))))))
цитирай
3. анонимен - ot svetla
18.02.2008 20:03
men sa6to me obi4a.....i vsi4ki nas
цитирай
4. doka - Така е,миличка...... :)))**
18.02.2008 20:08
Бог Е много добър...!!! Бог Е чудесен...!!!
И ....наистина.....обича всичкиии....!!! :)))
KISS :)))**
цитирай
5. анонимен - ot svetla
18.02.2008 20:13
KISS I NA TEB....
цитирай
6. doka - :) ;)
19.02.2008 10:41
: D : P ;)
цитирай
7. slavei - Дани, този стих е една...
19.02.2008 11:23
много искрена, истинска и силна изповед...
Чудесно е, че можеш да изречеш:
" Аз не се боя от зло..."
Защото това говори само за едно...
И то е, че нямаш страх в себе си...
и че сърцето ти е изпълнено, единствено и само с Божията любов...
А, това е наистина прекрасно...
Защото " Страхът носи в себе си наказание..."
И само " Съвършената любов прогонва страха... "
Радвам се за теб!
И те прегръщам!:)))
цитирай
8. iliada - Doka!
19.02.2008 16:50
Ти си неуморна !!!Хубаво е като заяваваш "Аз не се боя от зло .........,но скъпа бъди нащрек все пак - при толкова бездуховност ....!
цитирай
9. doka - Пепиии..... :)))
19.02.2008 19:09
...Благодаря ти за коментара,мила..... :)))
Знаеш ли...преди известно време...Бог ме докосна много силно...с тези стихове...от
Словото Си..... -
" Не бой се,защото Аз те изкупих;
Призовах те по име;Мой си ти.
Когато минаваш през водите,с тебе ще бъда.
И през реките,те не ще те потопят;
Когато ходиш през огъня,
ти няма да се изгориш,
и пламъкът не ще те опали.
Защото Аз Съм Йеова - твоят Бог,
Святият Израилев - твоят Спасител;...
..... - Исаия 42:1-3
..... и те станаха Рема за мен...(знаеш... ;) ...)
...и ми дадоха.....такава...увереност
и упование... в Бога..... че..... -
... " ...спокойно лягам...и заспивам...защото
Господ ме прави да живея в безопасност" " !!!
Прегръщам те и аз... :))))) .... и ти желая
благословена вечер с твоите любими... :) ;)

цитирай
10. doka - Мила Илиана..... :)))
19.02.2008 19:32
...Благодаря ти за коментара...! :)))
Ще ти отговоря...с мои любими стихове
от Словото Божие... -
" Господ Е Светлина моя и Избавител мой;
От кого ще се боя?
Господ Е Сила на живота ми;
От кого ще се уплаша?
когато се приближиха при мене
злосторници ; противниците ми
и неприятелите ми,
за да изядат плътта ми,
те се спънаха и паднаха.
Ако се опълчи против мене и войска,
сърцето ми няма да се уплаши;
Ако се повдигне против мене война,
и тогава ще имам увереност.
Едно нещо съм поискал от Господа,
това ще търся - да живея в Дома Господен
през всичките дни на живота си;
За да гледам привлекателността на Господа;
И да Го диря в храма Му "...!! - Псалом 27:1-4
..... Бог държи в контрол моя живот...! :)))
Щастлива вечер ти желая... :)))))
цитирай
11. anlov - Прекрасни са!
19.02.2008 22:41
Ще ги взема назаем за моя изповед:)))

Поздрави: Ангел
цитирай
12. doka - Благодаря,Ангел...! :)
19.02.2008 23:43
Ок ..... :) .....твои са ..... :)))
Поздрав и от мен...! :)))
цитирай
13. ivesa - Дока,
20.02.2008 19:58
прекрасно е да търсим живот в Дома Господен!
Много хубаво си го казала:"За да гледам привлекателността на Господа;И да Го диря в храма Му".Поздравления!
цитирай
14. doka - Ивеса...благодаря...:)))
20.02.2008 23:01
27ми псалом...е един от любимите ми псалми!
Много го обичам... :))) Всички стихое в него...
са чудесни...! :))) Благословена нощ... :)))
цитирай
15. zaw12929 - zaw 12929 Страахотeн постинг! Поздравявм Ви!
22.02.2008 21:40
Б О Г И Р Е Д

Човекът е най голямото събитие на природата,неговата по
ява на земята истинско чудо.обяснението на което все още е опле
тено в спорове.Защото,давайки обяснение затова как е прои зляз
ал човекът,всъшност всички обесняват собствените идеали,защи
тават вече завоювани позиции.
Моите убеждения зависят единствено от моята мисъл.От мен.
Никой не ме принуждава или плаща да извъртам фактите.Пиша. което мисля.Чувствам интуитивно.Разбирам от съществуващите източници.Не укорявам никого.Няма защо.

цитирай
16. doka - Благодаря Ви,Цветанка... ! :)
23.02.2008 23:28
Благодаря Ви и за искрения коментар,който ми
оставихте...! :) Радвам се,че бяхте тук... и ...
че Ви харесаха моите скромни думи... с които
искам да отдам слава,само и единствено на
нашия Господ...защото само Той Е достоен
и заслужава да приеме Слава и Почит.....
до века...! Амин! :) Спокойна нощ,Ви желая...
и благословен неделен ден...! :))) Поздрав! :)))
цитирай
17. merita - Поздрав за всичко, което си напи...
25.02.2008 22:04
Поздрав за всичко , което си написала Кара миа!!!!!!!!!!!!!!
Знам , че обичаш Бог и тази любов я даряваш и на другите около себеси , което е заразително!
Исус е казал че по това ще познаят , че сме негови ученици ако имаме любов по между си! Нека да славим името на Йехова Бог и на неговия син и наш спасител Исус Христос да бъде слава!
цитирай
18. doka - Хеййй......кара миа.... :)))
25.02.2008 23:18
...Благодаря ти... :))) Така е...Амин!!! Нека
винаги да славим Божието Име...и нашият
Спасител - Господ Исус Христос,да бъде издигнат на високо...!!!
" От лъча на изгрева...до лъча на залеза...
Името на Бога Е...достойно за хвала... " !!!
Благословен утрешен ден...! :)))**
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doka
Категория: Други
Прочетен: 2858349
Постинги: 276
Коментари: 1610
Гласове: 10466
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930