Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2008 11:56 - ПЕСЕН ..... * * * * *
Автор: doka Категория: Изкуство   
Прочетен: 5686 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2008 01:03


Пр. Господи,Тебе хваля сега!
Господи,на Тебе пея в нощта!
Господи,Тебе търся в този час!
Господи,с радост чакам Те аз!

1. За Теб Исус,искам аз да живея!
Ти плени Исус,сърцето ми!
За Теб Исус,аз силно копнея!
По Теб въздиша душата ми!

Пр. Господи,на Тебе пея хвала!
Господи,Теб издигам в нощта!
Господи,Теб обичам аз!
С Тебе искам да съм вечно аз!

2. Господи,аз виждам Твоето Лице!
Господи,аз чувствам Твойто Сърце!
О,Исус,Ти Си моята любов!
Господи Исусе - Ти Си мой Бог!

Пр. Господи,на Теб покланям се!
Господи,на Теб предавам се!
О,Исус - Ти Си всичко за мен!
Ще Те хлаля - всяка нощ,всеки ден!

2008г.


" Пейте Господу,светии Негови,
И възхвалявайте святото Му име "
Псалом 30:4
"Господи Боже мой,ще Те хваля до века "
Псалом 30:12
" Към Тебе,Господи,издигам душата си.
Боже мой,на Тебе съм уповал; "
Псалом 25:1,2
" Боже,Ти Си мой Бог ; от ранина Те търся;
Душата ми жадува за Тебе,
плътта ми Те ожида " - Псалом63:1
" Добре е да благодарим на Господа,
И д пеем хваление на Твоето име,Всевишни,
Да възвестяваме на ранина милосърдието Ти,
И верността Ти всяка нощ  " - Псалом 92:1,2


image


image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deninosht - !!!
06.03.2008 19:07
Ще Те хлаля - всяка нощ,всеки ден!
......................................................

защото-
ти си в мен...
цитирай
2. doka - Хей.....Ден....:)))
06.03.2008 23:42
....Благодаря ти за коментара...! :))
Радвам се,че беше тук...! :))
Благословена нощ ти желая...и чудесен
утрешен ден...и... много усмивки от мен... :)))))
цитирай
3. анонимен - еми днес е ПЕТЪК!!
07.03.2008 09:41
Едва ли да чуя тази песен!
Нощес сънувах странен сън!
Май няма да се получи при мен За моя живот!
Хей!!
цитирай
4. doka - Хей.....анонимен....!:)
07.03.2008 11:04
Може да се получи.....за твоя живот..... -
когато насочиш погледа си към Исус Христос...
....само тогава...! :) ... Ти решаваш...:) ...
Бог да те благослови! :)))
цитирай
5. iliada - Doka!!!
07.03.2008 12:04
Прекрасни стихове !
Ако искаш вярвай,ако не недей ,но една нощ се събудих и го чух .Нещо ме разбуди ,седнах в леглото
и го чух.....ясно той ми каза нещо ,което ме накара
да променя отношението си към определен човек и не сбърках !Има такава сила и който вярва ,ще бъде спасен!
Бъди щастлива !!!
цитирай
6. slavei - Дани...кара миа...:)*
07.03.2008 12:50
Чудна огърлица, искряща от красиви перли и бисери си нанизала, приятелко моя!
Блести с небесна светлина...и топли...и оживотворява...и спасява...
Исус единствен заслужава такава безценна огърлица - поклонение чисто и истинско...от дълбините на сърцата ни...
Бъди благословена, миличка!
Ти и целият ти дом!
KISS:)))***
цитирай
7. doka - Илианка...благодаря... :)))
07.03.2008 21:26
Знаеш ли...вярвам ти...наистинати вярвам...
защото и на мен ми се е случвало...Бог да ми
изявява неща... събуждайки ме нощем...и денем...като ми е прекъсвал работата вкъщи..
...зада се моля за даден човек в нужда...
така че...напълно те разбирам...за какво говориш...!! :) Ние имаме...един чудесен Бог,
Илианка...!! И знаеш ли кое е хубавото...това,
че Бог не е само сила...Той Е личност...с характерните за Него атрибути...! И можем да Го опознаем...и да развием прекрасни взаимоотношения с Господа...когато Го търсим... - " Когато се приближаваме до Бога
и Той се приближава до нас..."...!! И на друго място в Божието Слово се казва...- " Извикай
към Мен и ще ти отговоря,и ще ти покажа велики и тайни неща,които не знаеш... " !!
И аз искрено се радвам за теб...че Бог ти се
открива по такъв чуден начин...за да усили и укрепи вярата ти ... защото...както казваш...
който вярва в Него...ще бъде спасен...!!! :)
Бъди благословена Илианка...! :)))
И щастлива бъди и ти...! :)))))

цитирай
8. doka - Пепиии.....кара миа...:))**
07.03.2008 21:50
Благодаря ти,за този топъл коментар...! :)))
Права си мила...само Исус Е достоен...да бъде
издигнат нависоко... - над всичко...!!! Нека
винаги Му се покланяме... с дух и истина...и да отдаваме...дължимата на Него слава...за
да се възрадва сърцето Божие...защото
Той...заслужава ...!!! :)))
Изобилни благословения и за теб и
твоя дом,Пепи....!! :)))
KISS и от мен...:)))***
цитирай
9. mkalpakchiew - Честит празник 8 март!
08.03.2008 07:13
Честит Празник, мили жени и момичета!!
Пожелавам Ви много усмивки и цялата мъдрост на света.
Прекланям се пред силата на духа Ви,
пред майчината Ви обич,
всеотдайност и саможертва!
Да сте живи и здрави, все толкова красиви!
Не губете вяра и надежда!
цитирай
10. doka - Митко...:)
08.03.2008 22:07
...Бог да те благослови...! :))
цитирай
11. cocolina - doka
15.03.2008 18:50
Бъди благословена!
Благодаря че ни припомняш Псалмите, които в забързаното ежедневие забравяме, а толкова се нуждаем !!!
цитирай
12. doka - Привет cocolina ... :)))
15.03.2008 20:19
И аз ти благодаря...че се отби ...и ... се радвам...
че откри нещо...което ти допада... :)))
Изобилни Божии благословения и за теб...!! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doka
Категория: Други
Прочетен: 2858988
Постинги: 276
Коментари: 1610
Гласове: 10466
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930