Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2008 16:09 - Аз Те търсих... (песен)
Автор: doka Категория: Изкуство   
Прочетен: 5175 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2008 19:08




image


1
. О,Исусе,аз Те търсих много,много дни...!

О,Исусе,пред Теб душата си разкрих!
Дълго тичах,за да открия този Извор чист...!
Аз Те намерих... - блажен да е този миг!

2. О,Исусе,с Теб живея вече нов живот!
Тъй безкрайна,към мен е Твоята любов!
С пълна радост,от сърце благодаря Ти аз!
Ще Те хваля...чак до сетния си час!

Амин!

1996г.

" И ще Ме потърсите и ще Ме намерите
като Ме  потърсите с цялото си сърце " -
- Еремия 29:13


image


image


image




Гласувай:
0



1. ivesa - Който търси Исус с цялото си сърце,непремнно ще го намери
10.04.2008 17:18
Когато намерих Исус и го приех в сърцето си,аз наистина започнах да живея по друг начин.Промених си начина на живот и започнах да се уважавам повече,отколкото преди да повярвам силно в Бога.
Поздрави!
цитирай
2. yuliya2006 - А аз Дока окрих част от него в теб, в ...
10.04.2008 18:45
А аз Дока открих част от него в теб, в душата ти!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. doka - Ваня...:)))
10.04.2008 19:51
....Аз много...много се радвам за теб.....че...
и ти като мен...откри Спасителя...! :)
И...сама знаеш...каква радост е...да бъдеш
новороден... - свише...както казва Словото... -
"Ето,старото премина...всичко стана ново"...
...и да започнеш живота си...на чисто.....
и както казваш...променен начин на живот...
и ...съответно...мироглед...!
И това...е наистина чудесно...!
Благодаря ти, че беше тук...и сподели... :)
Чудесна вечер ти желая... :)))**



цитирай
4. doka - Джули....:)))
10.04.2008 20:16
....Благодаря ти,за топлите думи... :)
Радвам се...ако е така...защото аз...се стремя...точно към това... - " Аз да се смалявам....а Исус да расте в мен...все повече...и повече..." ....и хората ...не мен
да виждат...а Исус в мен...т.е. ...Неговите качества...начин на живот....И ако...съумея...
да постигна това....през целият си живот...
то...в края на дните си...ще съм безкрайно
щастлива...и тогава...да мога да кажа... -
не съм живяла напразно...!
Благодаря ти... :)
Щастливавечер ти желая... :)))
С обич : Дока
цитирай
5. ivesa - Дани,
10.04.2008 20:50
...хората,които ме подтикваха да търся Исус, са ясновидци в буквалния смисъл.Единият от тях не е вече между живите.Бог да го прости!Но където и да е на този или на онзи сват,както сме свикнали да казваме,аз му благодаря,защото той направи много за мен...насърчаваше ме да търся Исус,да не затварям сърцето си за любовта към Исус.
Не мога да ти опиша каква голяма радост ме изпълва,когато застана пред стенописа в храма"Александър Невски",където Исус е заобиколен от деца...Прекрасно е!И не само там пред всички Негови икони се чувствам изпълнена с радост и вдъхновение.
Прекрасно е,че Бог се пожертва за нас,за да ни спаси,значи ние-хората сме много ценни.
Слава на Бога!
цитирай
6. yuliya2006 - Ив, спомена Александър Невски и си ...
10.04.2008 21:39
Ив, спомена Александър Невски и си спомних онези мигове, когато върволици от хора чакат да влязат в него
И изведнъж се разнася звъна на камбаните, онези единственни за мен като въздействие звуци
И чудо винаги когато се връщам към онзи миг, чувам божествения им звук и сякаш ме облива вълна от топлина. От онази която получаваме от любим човек в мигове на любов и греем и сме щастливи
НЕВЕРОЯТНИ МИГОВЕ, НЕВЕРОЯТНИ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. doka - Хей...Ваня...Джули... :)))
10.04.2008 21:47
...Много ви се радвам... :)))
Страхотни сте... :)))
Прекрасно е наистина...че Бог ни обича
безкрайно много...и сме толкова ценни
за Него...!!! Слава на Господа!!!
Бъдете благословени,милички... :)))**
цитирай
8. slavei - Дани...кара миа...:))))****
11.04.2008 11:06
Ти си открила най-истинския Извор, мила...Исус Христос...
Защото няма друго Име под небето, дадено на хората чрез, което да се спасят - перефразирах...
Истински се радвам и Му благодаря, че Той е нашият Бог!
Бъди благословена!
И поздравления за страхотния стих - истински и топъл...:))))****
цитирай
9. slavei - Ааа, пропуснах да те поздравя...:)))
11.04.2008 11:08
...и за оформлението на постинга...
Чудесни анимации...
Kiss!!!:)))***
цитирай
10. doka - Пепиии.....:))))))***
11.04.2008 15:44
.....Благодаря ти,кара миа.....благодаря.... :)
И аз се радвам...мноогооо....че....Исус Е нашият Господ...! :) А...Той...Е Чудесен Бог.....
...ти знаеш..... :))) .....и наистина....само
чрез Него се спасяваме...!!! ....Защото ....
Исус Христос Е - Пътят,Истината и Животът!
....Слава да бъде на Господа...!!!
П.П. - а...за оформлението.....нали знаеш....
човек...цял живот се учи... :) .... пък аз....
колко имам още да учааа..... :) ;)
Благодаря,ти... :)))
От сърце ти желая...и върху теб...да се изливат...изобилно Божиите благословения...!
KISS и от мен... :)))***
цитирай
11. iliada - Doka !
13.04.2008 10:30
Наистина Дока ,вярвам ,че е така и който го търси ,той ще го открие и в най-малките неща!
Той е навсякъде около нас ! Той е великодушен и разбиращ ,той е светлина!!!
Благодаря ти за красивия постинг и красивата песен !
Лек ден!!!
цитирай
12. doka - Илианка... :)))
13.04.2008 12:50
И аз ти благодаря...за хуабавия коментар...! :)
Чудесно си го казала...!:)
Наистина...Бог Е чудесен...! :)
Лек и хубав...да е и твоя ден...! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doka
Категория: Други
Прочетен: 2860803
Постинги: 276
Коментари: 1610
Гласове: 10466
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930