Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2018 10:40 - Каква е разликата между мене… ?
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4708 Коментари: 10 Гласове:
16

Последна промяна: 08.06.2018 10:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Каква е разликата между мен" и тревата ?
Че Аз съм щедър, а тя е много. 
Каква е разликата между мен" и небето ? 
Че Аз съм възвишен, а то е високо. 
Каква е разликата между мен" и морето ? 
Че Аз съм искрен, а то е дълбоко.
  
Каква е разликата между мен" и вятъра ? 
Че Аз съм умен, а той е пронизващ.

Каква е разликата между мене?
Че Аз съм размисляш, а Себе си - умен!

---

Това писание го намерих в старата ми тетрадка, защото се сетих че на времето като бяхме отегчени от учене за изпити и по-естествено вдъхновени се надпреварвахме да измисляме гениални въпроси-алогизми, и да се хилим, докато ни помолят за отговора… като:
      Каква е разликата между кокошката?
      Че краката и са еднакво дълги, особено левия!
Хе-Хе… помня и много други, ама сега се сетих за…
      Каква е разликата между Хейтъра?
      Че Той Е…, Винаги…, и особено напоследък ! 

==================================================================

   П.П. НЯМА ОБЩО С ПОСТИНГА И САМО ЗА ПРИЯТЕЛИ С КОИТО КОНТАКТУВАМ
   Използвам този постинг за лична декларация, за да уведомя приятели, докато все още пиша в този блог, и изрично НЕ ЖЕЛАЯ ДА БЪДЕ КОМЕНТИРАНО !!!
   Забелязах че много блогъри нито си модерират коментарите, нито ги почистват от обидни коментари по адрес на гостите си. Напротив, май се забавляват че са „популярни“, с довода че не се страхували от тях… или май са пристрастени към наркотика от негативни емоции, като ухапани от вампир. :-)
   Ами това си е мълчаливо подстрекателство и воайорство на простотията, съпричастно на модераторите на блога… Все едно да ме поканите на гости в нечистоплътна стая, а компанията Ви да ме обижда… Няма да стане приятели :-(

   Не желая повече добронамереното ми отношение за споделяне да бъде жертва на неправокирани с нищо обидни класификации, нито да бъда свидетел на такива, още повече че те са не само позволени, но и толерирани и даже вменени като „нормални“ на блогърите!
   За това заявявам:
   - По моя преценка няма да си ограничавам коментарите в блога, освен от достойнство, но и заради ангажимента на време да ги одобрявам;
   - Ще изтривам всички обидни или недобронамерени коментари, или извън контекста на дебата в постинга ми, но ще бъдат Изложени, докато имам време или желание да го направя;
   - Ще изтривам всички отговори на блогъри на горепосочените коментари;
   - По моя преценка ще се въздържам от мнение в постинги, в които са допуснати такива коментари, даже и с безучастното одобрение на автора.

   Благодаря за разбирането!






Гласувай:
20



1. inel379 - Другостта провокира мисленето, а разнообразието обогатява и улеснява изборите ни.
07.06.2018 17:43
Човекът е дарен със чувства,
но слава Богу и със мисъл,
затуй пораствайки духовно,
той търси и във всичко смисъл.
Да обичаме живота си единствен,
но да не бъдем егоисти
и в своята любов градивна
да си останем оптимисти!

Поздрави сърдечни, Lexparsy!
При теб винаги е интересно!
цитирай
2. missana - Изтъкнати са съществени разлики.
07.06.2018 18:30
Има и други разлики, обаче.
Например тревата става за пушене.
Тревата е щедра към росата.
Когато небето се сниши, заедно с него се снишава и всичко останало.
Когато морето стане плитко се ражда сушата.
Поумняваме и на завет, и на вятър.
А Себето друго Себе не търси, докато ние търсим винаги Другост.

Поздравление, Приятелю, за замислящия твой текст!
цитирай
3. lexparsy - Благодаря за коментарите, като се ...
07.06.2018 18:53
Благодаря за коментарите, като се пробера ще отговоря.
цитирай
4. rosiela - Поздравления, Лекси,
07.06.2018 19:01
на Младен Мисана - браво.
цитирай
5. lexparsy - Очарован съм от коментара ти Инел
07.06.2018 20:32
inel379 написа:
Другостта провокира мисленето, а разнообразието обогатява и улеснява изборите ни.
Човекът е дарен със чувства,
но слава Богу и със мисъл,
затуй пораствайки духовно,
той търси и във всичко смисъл.
Да обичаме живота си единствен,
но да не бъдем егоисти
и в своята любов градивна
да си останем оптимисти!

Поздрави сърдечни, Lexparsy!
При теб винаги е интересно!

Толкова е благодарно радостно когато си провокирал такова хубаво послание и размисли!
Да, хората които се стремят да „пораснат духовно, и търсят във всичко смисъл и обичат живота“ трябва да се споделят, и това трябва да бъде стимулирано, а не да се молят за правото си да го правят!
Голям комплимент е че ти е интересно „при мен“, но по добре е „при нас“ :-)
Тааа, ами аз като малките деца си питам квот‘ си наумя :-) Ти защо не си писала скоро?
цитирай
6. lexparsy - Ами дааа Младен, колко очевидни са „разликите“, които водят до очевидни последствия…
07.06.2018 20:44
missana написа:
Изтъкнати са съществени разлики.
Има и други разлики, обаче.
Например тревата става за пушене.
Тревата е щедра към росата.
Когато небето се сниши, заедно с него се снишава и всичко останало.
Когато морето стане плитко се ражда сушата.
Поумняваме и на завет, и на вятър.
А Себето друго Себе не търси, докато ние търсим винаги Другост.

Поздравление, Приятелю, за замислящия твой текст!

Винаги се чудя защо хората се чудят как „пророците“ хич не се чудят как да учудят хората с очевидните чудеса на причинно-следствените връзки :-)))
А някои неща с много външни разлики, вътрешно са си еднакви, и обратното…
А понякога с абстрактни алогизми по добре схващаме разликите, с които „умните‘ Себе-центрични се борят…:-)
цитирай
7. lexparsy - Ценя и се радвам на мнението ти rosiela,
07.06.2018 20:47
а доколкото знам и Младен също :-)
rosiela написа:
Поздравления, Лекси,
на Младен Мисана - браво.

цитирай
8. missana - Потвърждавам, Лекс!
07.06.2018 21:53
lexparsy написа:
Ценя и се радвам на мнението ти rosiela, а доколкото знам и Младен също :-)
rosiela написа:
Поздравления, Лекси,
на Младен Мисана - браво.



Ценя високо Роси и като поет и като човек. Тя е дала убедителни доказателства за това. Малцина са като нея в тази страна.
цитирай
9. vesever - Добро е стихото. Тъкмо да си разм...
08.06.2018 00:56
Добро е стихото. Тъкмо да си размърда човек мозъка. Моят понякога поспива на моменти ))
Поздрави!
цитирай
10. lexparsy - :-)))
08.06.2018 01:13
vesever написа:
Добро е стихото. Тъкмо да си размърда човек мозъка. Моят понякога поспива на моменти ))
Поздрави!

Извини че те ангажирах с логизми Веси :-)
Твоят дух се "размърдва" по друг начин... Нагледала си се на красоти в Люцерн, а и си съзидавала сред тях други ...
Понеже си преводач знаеш че "to move" е и "да разчувствам", а прозвището на Шекспир е Shake Spirit :-)
Аммм това ти е призванието.... Go, move ahead, and even shake it dancing :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363933
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375