Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2018 02:34 - Мръсни шегички 2
Автор: vigodakovski Категория: Забавление   
Прочетен: 41175 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.09.2018 18:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Флиртът е голям кеф. Компилация 2

Той:  Добро утро светлина на живота ми.
Тя:   Не се изхвърляй.
Той:  Грешка. Добър ден светлина на живота ми
Тя:   Вярно е обяд. Имаме ли часова разлика?
Той:  1 час назад съм. Но при теб е 12, а при мен е 11.
Тя:   Да, ама съм станала в 7.
Той:  Така че хем е утро. Хем е ден. Значи няма грешка.
Тя:    От утре съм на работа, от там нямам време да пиша
Той:  Аз пия кафе на терасата и слушам "де е любовта". Няма проблем.
Тя:    Завиждам, обожавам тераси.
Той:  Имам далекоглед и наглеждам съседките. Когато не мисля за теб, разбира се.
Тя:   Моля те, не затъвай.
Той:  Затънал съм до шия. Потънах вече, късно е.
Тя:    Жалко, ще загубя още един приятел. Ще пиша довечера, ако мога. 
Той:  Хей, закачам се.
Тя:   Добре, приемам. Но като е написано не чуваш интонацията.
Той:  Вкарах малко лирика. Как бе? Ти текста на "де е любовта" не го ли знаеш? Това не те ли насочи?
Тя:   Не, забравила съм.
Той:  Я си пусни Чувал, Чувал. Ей сега ще потърся. Известно е. Имам много добър контрол. Научих се.
Тя:   Не я бях чувала тази песен.
Той:  Сериозно?
Тя:   Да, пропуск.
Той:  Сега като го чу, още ли мислиш че съм хлътнал по теб?
Тя:   Патрони за глиган.  Не, разбрах. Готина е.
Той:  Мислих, че я знаеш. Затова се бъзикам смело.
Тя:   Не, а слушам доста музика, българска също. Всичко без джаз и чалга.
Той:  Еми "твърде съм красив ..."
Тя:   Верно е.
Той:  "...за да живея сам." Така се пее.
Тя:   Така е, гледай съседките и съседите за мен. 
Той:  Ти ми прати една снимка и аз си пуснах Pretty woman.
Тя:   Песента е хубава, но филма е боза.
Той:  ОК. Ще питам и за теб.
Тя:   До после.
Той:  Забавлявай се. Сега ти давам поуката от чата ни. Не всеки, който ти сваля звезди те обича. Ти си красива и умна. Но аз изобщо не съм влюбен. Вече много трудно бих си го позволил.
Тя:   Радвам се за нас тогава.
Той:  Така приеми нещата. Та мога ли да ти стана рицар? Щото ти стария го уволни. Но дръж рицарите изкъсо, моля те.
Тя:   Никакви преторианци повече.
Той:  Супер
Тя:   Разбрахме се.
Той:  И все пак вземи ме на работа. Като рицар. Я по добре като водопповодчик. Айде да не ти преча повече.  
Тя: Приключих, сега съм в парка. Много обичам да се разхождам. Чакам понеделника да видим най-честния какви ще ги сътвори. Беше казал, че ще се бори със зъби и нокти.
Той:  Слънце мое. Почвам да ти свалям звезди. Цяла нощ съм се въртял в леглото,  мислейки за теб. Ако ми беше пипнала челото. Щеше да се изгориш. А ако ме беше пипнала още по-надолу...
Тя:  Ще му обясня че мъжкото му достойнство не е в портфейла.
Той: Там ми е сърцето, ти какво си помисли?
Тя:  Имам мръсно съзнание 
Той: Аз имам чисто. Не ми ли вярваш? 
Тя:  Не.
Той: Привилно. А сега делово. Банския ти откъде се разкопчава?
Тя:   Отзад
Той: О, звезда вечерница. Това е удобно. Питах съвсем платонично за банския. Защото аз те обичам и облечена... Но малко по-малко.
Тя:  Дай 5 минути пауза.
Той: О, музо моя. Аз страдам, че сме разделени. Огромните ми боксерки не могат да скрият моята тъга. А. Това било портфейла ми. Тъга пак има, но е по-малка.
Тя:  Не те бива в римите.
Той: Че аз не съм те подкарал в рими още.
Тя:  Еми айде де, само чакам.
Той: Чакай сега. Дай да опитаме първо с пари. Римите всеки рицар ги може.
Тя:  Неее, само пет минутните. Прати нещо старо, ако имаш.
Той: Очи сини се римува с бикини
Тя:  Хиля се, докара римата.
Той: Имам потенциал.
Тя:  Трябва да се лакирам, в какъв цвят?
Той: Изненадай ме.   
Той: Хубаво е станало
Тя:  Да, хоби ми е, заедно с парфюмите.
Той: Ох. С този лак и само по парфюм ще си неотразима.
Тя:  И гривната, ако може.
Той:  Да. Трябва и аксесоар.
Той: Паузата е защото въображението ми работи. Но зацикли на една сцена.
Тя:  На 30-тата минута нали?
Той: Да. Но се оправи като рестартирах.
Тя:  А така, заслувавам поне половин час ...
Той: Еми някои са се учили от зайците по анимал планет
Тя:  Зайците поне повтарят. Много сме гадни.
Той: Срам ме е. Но ще повторя.
Тя:  Нарушаваш си принципа да е по веднъж на вечер.
Той: Аз го нарушавам хитро. Заспиване със секс и събуждане със секс. Така не се брои.
Тя:  Аз не мога сутрин без кафе.
Той: О, ненагледна моя красавице. Защо си тъй далеч. И аз не мога.
Тя:  Ще се чуем утре. 
Той: Ок любима моя. Ще тъгувам по теб и твоята гривна. Аз съм винаги на линия и съм сръчен със закопчалките. Чакай, че съседката вдигна завесите. Уф. Много е облечена за вкуса ми. 
Тя:  Чао и наминавай наоколо
Той: Уф. Като си няма гривна не ми е интересна.
Флирт даден - флирт приет за днес.


Тагове:   флирт,   забавление,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vigodakovski
Категория: Политика
Прочетен: 134135
Постинги: 83
Коментари: 93
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031