Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2007 22:47 - Жаден Съм за теб - (Майка Тереза)
Автор: doka Категория: Изкуство   
Прочетен: 10277 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2008 23:35


image



Преди време,моя приятелка - монахиня от Хърватска(сега в манастира в Загреб),сестра Маргарета Бабич(която много обичам... - беше пет години мисионерка в България),ми подари картички.....съдържанието на една от тях,много ме развълнува, и ме грабна отведнъж...!!! Сега искам да го споделя с вас!!!


ЖАДЕН СЪМ ЗА ТЕБ.....(Откровение 3:20)

" Ето,Аз стоя на вратата и почуквам..... "
Истина е.Аз стоя на вратата на твоето сърце ден и нощ.Дори когато не слушаш и се съмнямаш,че е било,Аз Съм там!
Очаквам дори и най-малкия твой знак,един твой незабележим отговор,който Ми позволява да вляза!
 Икам да знаеш,че всеки път когато Ме каниш,Аз винаги идвам
без и най-малкото съмнение.
 Идвам мълчалив и незабелязан,но с безкрайна власт и любов,носейки със Себе Си най-ценните дарове на Святия Дух.
получил от Моя и нашия Отец -Идвам с Моето опрощение и с желанието Ми ,да ти простя и да те изцеря и с една любов за теб,извън всяко въображение,същата любов,която Съм (" Както Отец обикна Мен,така и Аз обикнах вас... "
 - Йоан 15:10)
  Аз идвам с горещото желание да те утеша и да те подкрепя,да те издигна и да затворя раните ти.Нося ти Моята светлина,за да се изясни твоята тъмнина и твоите съмнения.
Идвам с Моята сила,за да те доведа при Мен и заедно да понесем това,което те уморява.
Идвам с Моето опрощение,за да милвам троето сърце и да променя живота ти;
накрая поднасям Моя мир на твоята душа.
Аз отлично те познавам.Изброих космите на главата ти.
Нищо от твоя живот не е второстепенно за Мен.
Постоянно те следвах досега,обичайки те нипрестанно,дори и втвоята дезориентация;
познавам всеки твой проблем,нужда и страх,също така разбира се и греха.Но още веднъж ти повтарям:
ОБИЧАМ ТЕ,разбира се не за това,което имаш или не си направил - ОБИЧАМ ТЕ заради самия теб,заради красотата и достойнството,с което те е дарил Моя Отец при сътворението,правейки те подобен на нас.
Колко често забравяш това достойнство,след като си извършил грях.Все пак,АЗ ТЕ ОБИЧАМ ТАКЪВ,КАКЪВТ СИ!!!
ПРОЛЯХ КРЪВТА СИ ЗА ТЕБ!!!
Ако го поискаш с вяра,моето опрощение ще промени всичко това,което трябва да се промени в твоя живот и ще ти дам сила,да се освободиш от греха и от всички негови унищожителни последици.
ПОЗНАВАМ СЪРЦЕТО ТИ,твоята самота,твоята болка,реакциите ти,съжденията и униженията.
АЗ ПОНЕСОХ ВСИЧКО ТОВА ПРЕДИ ТЕБ!!!
Аз понесох върху Себе Си всичко това ЗАРАДИ ТЕБ,за да можеш да СПОДЕЛИШ СЪЩО МОЯТА СИЛА И ПОБЕДА!!!
Познавам предимно твоята нужда от любови от пиене от извора на любовта и на утехата!!!
Колко пъти твоята жажда е била празна,уталожвайки жаждата си по егоистичен начин,пълнейки жаждата ти с лъжливи удоволствия т.е.празнотата още по-голяма от греха.
ИМАШ ЛИ ЖАЖДА ЗА ЛЮБОВ?
 "ЕЛАТЕ ПРИ МЕН,О,ВИЕ ЖАДУВАЩИ "... - Йоан 7:37
Аз ще ви дам за пиене от разцвета.
ЖАДЕН ЛИ СИ ДА БЪДЕШ ОБИЧАН? -    ОБИЧАМ ТЕ ПОВЕЧЕ ОТ КОЛКОТО МОЖЕШ ДА СИ ПРЕДСТАВИШ, В МОМЕНТА НА УМИРАНЕ НА КРЪСТА ЗА ТЕБ!!!
ЖАДЕН СЪМ ЗА ТВОЯТА ЛЮБОВ!!!
Да,това е единствения начин,да ти покажа Моята любов:
ЖАДЕН СЪМ ЗА ТЕБ!!! ЖАДЕН СЪМ ДА ТЕ ОБИЧАМ
И ДА БЪДА ОБИЧАН!!! За да ти покажа,колко си ценен за мен!!!
ЖАДЕН СЪМ ЗА ТЕБ!!!Ела при Мен ище изпълня сърцето ти и ще излекувам раните ти!
Ще направя от теб едно ново създание,ще ти дам мир,въпреки,
че ти трябва да живееш измежду безброй мъки.
ЖАДЕН СЪМ ЗА ТЕБ !!!
Ако се чувстваш маловажен в очите на света,няма защо да им обръщаш внимание.
ЗА МЕН НЯМА НИКОЙ ДРГ НА СВЕТА ПО ВАЖЕН ОТ ТЕБ !!!

ЖАДЕН СЪМ ЗА ТЕБ !!! ОТВОРИ МИ,ЕЛА ПРИ МЕН,БЪДИ ЖАДУВАЩ ЗА МЕН,ПОДНЕСИ МИ ТВОЯ ЖИВОТ !!!

И Аз ще ти покажа колко значи за моето сърце.Не си ли забелязал още,че Моя Отец има перфектен план да промени твоя живот ? Точно от този момент ! Довери ми се !
Моли се всеки ден да вляза в твоя живот и да ме натовариш и Аз ще го направя ! Защо ? ЗАЩОТО СЪМ ЖАДЕН ЗА ТЕБ !
Всичко онова , което искам от теб е - ти напълно да се оставиш на Мен , Аз ще извърша останалото !!!
Дори сега Аз пазя мястото,което Моят Отец е приготвил за теб в Моето царство ! Запомни , ЧЕ ТИ СИ ЕДИН ПЪТНИК В ТОЗИ ЖИВОТ , ПЪТЕШЕСТВИЕ КЪМ ДОМА !!!
Грехът никога няма да ти даде удовлетворение или да те отведе до мира,който търсиш.Всичко онова , което си търсил извън Мен , те е направило по празен , така , че
НЕ БЪДИ СКЛОНЕН КЪМ ЗЕМНИТЕ НЕЩА !
Преди всичко не се отдалечавай от Мен , когато падаш !
Върни се при Мен , без да се колебаеш !
Когато ми носиш твоят грях , ти ми даваш радост да ти се покажа като твой Спасител ,
НЯМА НИЩО , КОЕТО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРОСТИ И ДА СЕ ИЗЛЕКУВА !!!
Затова сега ела и освободи душата си !!!
Няма значение колко си далече от Мен , колко Ме забравяш ,
колко страдания трябва да понесеш в този живот .
Има едно нещо , което искам да ти напомня , едно неизменно нещо : ЖАДЕН СЪМ ЗА ТЕБ !!! ТАКЪВ КАКЪВТО СИ !!!
Няма нужда да се променяш , за да повярваш в любовта Ми ,
ЗАЩОТО МОЯТА ЛЮБОВ ЩЕ ТЕ ПРОМЕНИ !!!
Все още Ме забравяш , само , че Аз те търся всеки момент !
НА ВРАТАТА НА СЪРЦЕТО ТИ СЪМ И ЧУКАМ !!!
Смяташ ли , че е толкова трудно да го повярваш ?
ТОГАВА ПОГЛЕДНИ КЪМ КРЪСТА,КЪМ МОЕТО ПРОБОДЕНО СЪРЦЕ !!! Не си разбрал Моя кръст ?
Тогава чуй още веднъж думите , които казах там , така ще разбереш ясно , защо толкова много страдах за теб ;
" ЖАДЕН СЪМ ЗА ТЕБ " - Йоан 19 : 28 .
Да , жаден Съм за теб както гласи останалата част от псалма .
Аз търсех съчувствие , но не го намерих - Псалм 69 :20 .
През целия живот Аз търсех твоето съчувствие и  не престанах да търся твоята любов и да те обичам .
Ти изпита толкова други удоволствия , които не те направиха щастлив ; ЗАЩО НЕ МИ ОТВОРИШ СЪРЦЕТО СИ , ТОЧНО СЕГА , повече от колкото не си го правил преди ?
Всеки път , когато отвориш вратата на твоето сърце и идваш близо , ще почувстваш да се повтаря непрекъснато , разбира се не с внушителни думи , но вътрешно :
" Няма значение онова , което си направил , Аз те обичам заради твоята собсвена полза . Ела при Мен с твоята бедност , с твоя грях , с твойте мъки и потребности , с твоето желание да бъдеш обичан . Аз Съм на вратата на твоето сърце и чукам :
ОТВОРИ МИ , ЗАЩОТО СЪМ ЖАДЕН ЗА ТЕБ " !!!


Исус е Бог , затова Неговата любов , Неговата жажда са безкрайни , Творецът на вселената искаше любов за Своите създания . Жаден Е за нашата любов ... :
Тези думи " ЖАДЕН СЪМ - не отекват ли отново във душите ви "?
 

Майка Тереза

Исус Христос/Vbox7 - (кликни тук)



image



Тагове:   майка,   жаден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavei - Мила!
18.10.2007 22:55
Виждам, че си публикувала нещо много интересно, но ще мина утре сутрин и ще го прочета внимателно и спокойно, сега просто не мога!
Пожелавам ти лека нощ!
До утре!:))**
цитирай
2. doka - Лекичка,и мекичка.....
18.10.2007 23:57
и на теб,миличка..... :)))*
О,к - до утре!!! :)))**
цитирай
3. zari - Толкова силни думи, че и само в един цвят поднесен текстът,
19.10.2007 10:38
въздействието пак и пак би било огромно!
цитирай
4. doka - Наистина Зари...!
19.10.2007 17:53
Много силни думи,докосващи дълбоко
човешкото сърце...! Поздрав!
цитирай
5. feminaslim2007 - Поздрави и от мен!
20.10.2007 15:48
Текста е прекрасен, а съдържанието докосва сърцето! Чудесно завръщане правиш, мила! Наистина е силно въздействащо! Лек ден!
цитирай
6. doka - Привет Феми!:)
20.10.2007 22:43
Много се радвам,че те срещам отново тук,
и че ти хареса това послание!
Благодаря ти,за топлите думи!
Лека и спокойна вечер ти желая! :)))*
цитирай
7. watchtowerman - Тез слова са толкоз силни...
21.10.2007 19:33
Жалко. Че толкова много съм слушал за майка Тереза, а нищо не е стигнало до мен от творчеството й. Въпрос на атеистична политика, която продължава да е в сила, дори и в днешното "пазарно" време. Да ми дадете някакъв линк към произведения на майка Тереза? А дали има преведени у нас нейни книги?
цитирай
8. doka - Здравейте Тодор!
22.10.2007 10:41
Като линк,мога да ви дам този -

http://www.dadalos-iizdvv.org/Vorbilder/theresa/theresa.htm

а него взех от - :

http://katolicizam.start.bg/

Разгледайте сайта за католицизма,там има и други интересни неща...Вижте - Ордените,
Манастирите,дори можете да пишете някъде,защото знам,че там се разглеждат нейни материали...,послания...,мемоари.....
Чела съм доста католически книги за - Живото на светиите,но книгаи за Майка Тереза(като цяло),все още не съм,само отделни материали.....Възможно е вече да има...Мога да проверя...,ако намеря нещо,ще ви кажа! Поздрав!

цитирай
9. qqtrajnaqq - """""""""""""""""
24.10.2007 16:20
doka ,много ми допадна постинга ,много ,много е силен ! Поздрав !
цитирай
10. doka - Много се радвам...
25.10.2007 09:32
че ти хареса,Траяна! :) Аз самата ,честичко си го чета... наистина...,Исус заслужава нашата всеотдайна любов...,и си струва да предадем живота си,изцяло на Него,като Му се доверим - напълно...!
Поздрав и от мен! :)))
цитирай
11. mmmmmmmmm - Много разтърсващи истини,
25.10.2007 16:37
много мили и много силни думи-истини!:))
Чудесен пост!:))
Поздрави!!!:))
цитирай
12. doka - Да,Мариянче......
25.10.2007 22:39
така е...разтърсват в дълбочина...:)
И се моля,така здраво да ни разтърсят...,че да дойде денят,в който всеки да извика от дълбините на душата си - " И аз жадувам за теб,Исус" ! :) Поздрав и от мен! :)
Лека нощ! :)))
цитирай
13. avgustinov - lelke
26.10.2007 22:41
zdravei lelke mnogo hubavi dumi si napisala. i tova ne ti go e otkril 4ovek no Bog
цитирай
14. doka - Ciao ragazzo.....!!! :)))*
26.10.2007 23:54
Да,caro mio...,Бог ми откри...да споделя това послание на Майка Тереза...,за да може тези
думи,да докоснат сърцата на повече хора...!:)
Нали това е нашата мисия като християни...
да разпространяваме благата вест...KISS :)*
цитирай
15. merita - Привет и благодаря за написаното. ...
27.10.2007 23:58
Привет и благодаря за написаното.Въздействието на текста е страхотно.
цитирай
16. doka - Радвам се,че те докосна.....
28.10.2007 09:51
....мила приятелко.....! KISS :)*
цитирай
17. morkovche1 - Здр,
28.10.2007 10:54
Здр, Дани. Ти имаш ли някаква информация за с. Маргарета?
Мога да ти дам предложение да напишеш нещо повече за Майка Тереза, ще е интересно за всички.
Поздрави :)
цитирай
18. анонимен - без думи
24.07.2008 22:00
Бог да те благослови!
цитирай
19. doka - Благословен(а) и ти......
25.07.2008 14:27
.....анонимен.... :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doka
Категория: Други
Прочетен: 2851805
Постинги: 276
Коментари: 1610
Гласове: 10466
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031